Inside The 2015 North American International Auto Show (NAIAS)
Mark Fields, chief executive officer at Ford Motor Co., from right, speaks with Ray Day, group vice president of communications at Ford, and Elena Ford, vice president of global dealer and consumer experience at Ford, during a Lincoln event at the 2015 North American International Auto Show (NAIAS) in Detroit, Michigan, U.S., on Tuesday, Jan. 13, 2015. Sport-utility vehicles are starting to look like salvation for Ford Motor Co.'s Lincoln brand as the luxury line today introduces a redesign of its MKX SUV. Photographer: Andrew Harrer/Bloomberg via Getty Images
COMPRAR UMA LICENÇA
Como posso utilizar esta imagem?
475,00 €
EUR
DETALHES
Restrições:
Contacte o representante local para todos os usos comerciais ou promocionais.For editorial use only. Additional clearance required for commercial or promotional use, contact your local office for assistance. Any commercial or promotional use of Bloomberg content requires Bloomberg's prior written consent.
Crédito:
Editorial #:
461489154
Coleção:
Bloomberg
Data da criação:
13 de janeiro de 2015
Data do upload:
Tipo de licença:
Inf. sobre autorização:
Não tem autorização. Mais informações
Fonte:
Bloomberg
Nome do objeto:
DETROIT AUTO SHOW
Tamanho máx.:
4000 x 2667 px (33,87 x 22,58 cm) - 300 dpi - 2 MB
- 2015,
- América do Norte,
- As Américas,
- Carro,
- Centro-oeste dos Estados Unidos,
- Cliente,
- Comunicação,
- Detroit - Michigan,
- Diretor Executivo de Empresa,
- EUA,
- Economia,
- Exposição de Carros,
- Falar,
- Ford - Marca de veículos,
- Global,
- Indústria automobilística,
- Lincoln - Fabricante de veículos,
- Mark Fields - Empresário,
- Meio de Transporte,
- Michigan,
- Negócios Finanças e Indústria,
- Nomes de marcas de veículos,
- Norte,
- Pessoas,
- Transporte - Assunto,
- Veículo Terrestre,
- Vice-Presidente,